Bestselgere

Ofte stille spørsmål

 Kjøpsvilkår
1. Hva som skjer hvis etter bestilling jeg får en e-post som sier at ett eller flere artikler i min ordre er i RESTORDRE?

I et tilfelle når noen artikler fra bestillingen er på lageret og noen er i restordre vil hele ordren sendes samlet så snart vi har fått de manglende varer på lageret. Hvis du ønsker at varer som er på lageret sendes med en gang og varene i restordre etterpå, vennligst informer oss om dette i en melding ved bestilling.


2. Det sto på produkt siden at varen er på lageret, men jeg får en e-post som sier at varen er ikke det. Hva skjer nå?

Det kan forekomme at en vare ikke kan leveres selv om den står som tilgjengelig
i nettbutikken. Dette kan skyldes flere grunner, blant annet at det bestilles
større antall enn tilgjengelig beholdning, at flere kunder bestiller varene omtrent
samtidig, feil i lagerbeholdningen etc.
Vi bestreber oss hele tiden for å ha en så korrekt lagerbeholdning som mulig,
og beklager de tilfeller hvor vi ikke klarer å levere alle varene.

Ved eventuelle mangler vil vi i hvert tilfelle vurdere den totale ordren,
og ta kontakt angående alternativer som finnes. Vanligvis er disse følgende:

1. Vente 4-8 uker for manglende produkter.

2. Bytte til noe annet liknende som finns på lageret. 

3. Avbestille.


 Frakt & Levering
3. Bringer dere?

Ja. Vi har landsdekkende hjem/kontorlevering med Bring Express og Posten.


4. Har dere mulighet til å ta med dere gammel seng/madrass for kassering?

Nei, dessverre, vi har ingen mulighet for dette foreløpig .


5. Hvor lang leveringstid har dere?

På varer som er på lager er det 2-3 dager leveringstid i  Stor Oslo og 6-10 dager i resten av landet. På varer som er bestillingsvare er det 4-6 ukers leveringstid. Produktstatuset som lagervare eller bestillingsvare er indikert på produktsiden.


6. Hvor mye koster frakt av XXX produkt til NNN sted?

Når man legger produktet i handlekurven og registrerer seg som en kunde i nettbutikken med sin adresse ser man hvor mye frakten koster for nøyaktig dette produktet i ordreprosessen før betaling.


7. Kan man hente bestillingen selv?

Ja.

Ved betaling med kort på nettet eller via PayPal kan man hente bestillingen fra lageret i Rosenholmveien 20, 1252 Oslo to virkedager etter bestilling mellom kl. 08:00 og 16:00 på virkedager. Man får Hentemelding på e-post maks en virkedag etter bestilling for lagervarer og ved lagerankommelse for bestillingsvarer. Postoppkrav, kort eller kontant betaling ved henting er ikke mulig på lageret, siden det er kun et lager som har ingen betalingsterminal og tar og oppbevarer ikke kontanter. OBS! Det er ingen mulighet for å pakke varen ut på lageret.

 


8. Hva er henteaddresse?

Ekspedisjon hos Bring Warehousing/Box Solutions.

Rosenholmveien 20, 1252 Oslo.

 

Ved betaling med kort på nettet, med faktura fra Klarna eller via PayPal kan man hente bestillingen fra lageret i Rosenholmveien 20, 1252 Oslo to virkedager etter bestilling mellom kl. 08:00 og 16:00 på virkedager. Man får Hentemelding på e-post maks en virkedag etter bestilling for lagervarer og ved lagerankommelse for bestillingsvarer. Postoppkrav, kort eller kontant betaling ved henting er ikke mulig på lageret, siden det er kun et lager som har ingen betalingsterminal og tar og oppbevarer ikke kontanter. OBS! Det er ingen mulighet for å pakke varen ut på lageret.


9. Kan man hente på lørdag?

Nei, dessverre, lageret er åpen fra 08:00 til 16:00 man-fre (virkedager).


 Sikkerhet & Betaling
10. Hvordan betaler man?

Vi tilbyr betaling med VISA og Mastercard med DIBS og PayPal. Kortbetaling er basert på DIBS-infrastruktur som er et 3D-secure og bransjeledende system i sikkerhet og hindring av svindel. Les mer om DIBS sikkerhet her.

Kun for skjermbrett og mindre produkter som kan sendes i Posten tilbyr vi betaling i Postoppkrav. 


11. Kan man betale for varene ved opphenting på lageret?

Før man henter varer fra lageret bør man legge inn bestilling via nettbutikken. Da genereres faktura og ordrebekreftelse automatisk og ordren går via systemer. På lageret har man dessverre ingen betalingterminal, og det finnes ingen safeboks for å oppbevare kontakter.


12. Kan man betale mot faktura eller få kreditt/delbetaling?

Ja, via Klarna og debet.no. Vi utfører kredittkjekk. Man kan også få delbetaling på 2 år via Klarna, vennligst bestill med betaling via faktura og informer oss i en melding ved ordren eller på e-post til post@stylehouse.no at du ønsker delbetaling, så ordner vi det.


 Showroom & Annet
13. Har dere noe showroom hvor vi kan kikke på sofaer?

Ja. Vi har et showroom i 3. etasje, Trondheimsveien 436B, 0962 Oslo.

Showroomet er fast åpent på  torsdager mellom kl 16:00 og 18:00 og lørsdager mellom kl 12:00 og 14:00. Ring 94 42 30 29 når du er ved døren. NB! Dette telefonnummeret er kun for showroom. Hvis du har andre spørsmål: send e-post til post@stylehouse.no eller eventuelt ring 40 59 35 36.

Vi har følgende produkter utstilt:

-sovesofaer Fresh, Figo;

-sovestoler Nido, Dice;

-madrasser:  Ekologisk tradisjonell futon, Elite komfort futon, Double latex futon, Coco futon, Seng-i-pose;

-silkedyner;

-Zabuton puter;

-senger: Eagle og Isola;

-bord: Moebius Bu fra xBritt og Par4 fra Sculptures Jeaux

-hodegjerde: Futon og Pimp;

-tatami matter, puter,

-Madrasstrekk i Flax, Natur, Sort.

 

Vi har stoffprøver og kataloger fra Karup, Cinius, Takaokaya, Sculptures Jeaux og xBritt på showroomet.

 

Vi fortsatt tilbyr utvidet 14-dagers Angrerett som innebærer gratis returfrakt på møbler fra Karup og futon madrasser til kunder som bor utenfor Stor Oslo område og har ikke sett produktene våre. På denne måten får man en mulighet for å se hvordan produkter passer inn i hjemmets interiør. Produkter bør returneres som ny og i original emballasje. Angrerettskjema sendes med alle forbukerkjøp. I tilfelle man velger å benytte seg av angreretten booker vi opphenting med vår transport partner. Les mer under Kjøpsvilkår.


14. Har dere noe showroom hvor vi kan kjenne på de ulike madrassene?

Ja. Vi har et showroom 3. etasje, Trondheimsveien 436B, 0962 Oslo.

Showroomet er fast åpent på torsdager mellom kl. 16:00 og 18:00 og lørdager mellom kl 12:00 og 14:00. Ring  94 42 30 29 når du er ved døren. NB! Dette telefonnummeret er kun for showroom. Hvis du har andre spørsmål: send e-post til post@stylehouse.no eller eventuelt ring 40 59 35 36.

Vi har følgende produkter utstilt:

-sovesofaer Fresh, Figo;

-sovestoler Nido, Dice;

-madrasser:  Ekologisk tradisjonell futon, Elite komfort futon, Double latex futon, Coco futon, Seng-i-pose;

-silkedyner;

-Zabuton puter;

-senger: Isola;

-bord: Moebius Bu;

-hodegjerde: Futon og Pimp;

-tatami matter, puter,

-Madrasstrekk i Flax, Natur, Sort og Alamara Sort.

 

Vi har stoffprøver og kataloger fra Karup, Cinius og xBritt på showroomet.

Utvidet 14-dagers Angrerett som innebærer gratis returfrakt på futon madrasser tilbys for kunder som bor utenfor Stor Oslo område og har ikke sett produktene våre. På denne måten får man en mulighet for å prøvesove madrasser. Produkter bør returneres i som ny og i original emballsje. Angrerettskjema sendes med alle forbukerkjøp. I tilfelle man velger å benytte seg av angreretten booker vi opphenting med vår transport partner. Les mer under Kjøpsvilkår.


15. Kan man komme til lageret på Rosenholmveien 20, 1252 Oslo og se på varene der?

Nei, dessverre, det kan man ikke, dette er et stort lager hos Bring Warehousing/Box Solutions hvor det er også noen andre fimaer som oppbevarer sine produkter og alt er lagret godt pakket og klar for transport. Det er ingen mulighet for å pakke varene ut på lageret. Her kan man kun hente av allerede bestilte varer.


16. Er det mulig å få tilsendt stoffprøver?

Ja, det er mulig, bare oppgi navn og postaddresse ved henvendelse via kontaktskjema og si at du ønsker å få tilsendt stoffprøver. Stoffprøver sendes i løpet av 2-3 dager. Dette er gratis. Hele Stoffkolleksjonen finnes her: Stoffkolleksjon.


17. Trenger man å returnere stoffprøver?

Nei, man trenger ikke å returnere stoffprøver. Man kan beholde de og vise til venner og bekjente.


18. Hvilke produkter er utstilt på showroomet?

Vi har følgende produkter utstilt:

-sovesofaer Fresh, Figo;

-sovestol Nido;

-senger: Isola;

-bord: Moebius Bu;

-hodegjerde: Futon;

-tatami matter, puter;

-Zabuton puter;

-madrasser:  Ekologisk tradisjonell futon, Elite komfort futon, Double latex futon, Coco futon;

-overmadrasser: i ull, i lin, i hestehår, luksus kamellull;

-madrassbeskytter i ull;

-silkedyner;

-madrasstrekk i Flax, Natur, Sort og Alamara Sort;

-romdeler Shoji.

Vi har stoffprøver og kataloger fra Karup, Cinius og xBritt på showroomet.


Produkten har blitt valgt for sammenligningen